11 Ocak 2015 Pazar

PAZEN ÇALIŞMASI 2

Bu güzel, güneşli pazar gününden herkese merhabalar. Geçenlerde aldığım pazenciklerimden bir tanesiyle etek dikme fikri geldi birden bire aklıma. Çok sevdiğim etek modeli olan sekiz parça etek kalıbımı uygulamak  istedim.


 Pazen eteğim için 2 metre kumaş gitti. Pazen tek en bir kumaş olduğu için bir hayli bol kumaş gidiyor. Öncelikle kumaşımı yıkadım, hem çekti hemde apresi yumuşadı. Ütüleyip gecenin bir yarısında biçtim.


Burda Dergisi 7/2000 yılı 115 nolu sekiz parça etek kalıbını kullandım. Kalıp çok güzel bir kalıp. Daha öncede kullanmıştım. Ama pazen dökümlü bir kumaş olmadığı için bence çan etek havasını verdi.


Astarlamadım, çünkü benim her elbisemin yada eteğimin altına kullandığım bağımsız bir astarım var. Astarla uğraşmak istemeyenler için tavsiye ederim. Beli lastikli olarak yapmıştım, kullanımı çok rahat oluyor. Eteğim arkadan gizli fermuarlı, bel çalışmasını da hazır koton biye ile yaptım. Ütüledim, giydim, gezmeye bile gittim.


Diğer pazenlerim, yelek etkinliği için üzerinde çalıştığım yeleğim, Chanel ceket etkinliği için dikeceğim ceketim ve bir ev dolusu kumaşım beni bekliyor. Dikiş perilerim sakın beni terk etmeyin. Sadece ben değil bütün dikişseverleri ve  blog arkadaşlarımı da terk etmeyin. Yeni yayınlarda buluşmak üzere, bol dikişler, İyi pazarlar.

SEVGİLERİMLE

12 yorum:

  1. Ah sevgili Funda hanımcığım. Nede güzel de dikmişsiniz. Çıtır çıtır genç kız havası vermiş.Güle güle iyi günlerde kullanın. Dikiş aşkı içimizden hiç eksik olmasın. Yeniden görüşmek dileğiyle sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Çıtır genç kız havası" ayy ben bunu duyduğuma hemde, 46 yaşında duyduğuma nasıl mutlu oldum anlatamam. Valla ben bu güzel bakan gözler sayesinde hiç yaşlanmam.Çok teşekkür ederim Şebnem hanımcığım. Kocaman öptüm.

      Sil
  2. Aynen biz pratik kadınların astarı portatiftir. Çok cici olmuş Funda hanımcım... Güle güle giyin...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Nilgün hanım, alışılmışın dışına çıkmak arada iyi oluyor. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin olmuş Funda Hanım, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cici kız gibi hissettim kendimi, sağolun.

      Sil
  5. Ayyy süper olmuşşşş, çok şık ve sporrr, güzel güzel giy inşallah

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelll olmuş👍👏👏

    YanıtlaSil
  7. Kıs gününe ışıltınız ve bu cici elbisenizle baharmi gelmiş ne ?

    YanıtlaSil
  8. Ruhumuzdan bahar eksik olmasın Leylam :)))

    YanıtlaSil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.